۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۵
کد خبر: 54523

فوری: شنیده شدن صدای انفجار شدید در اصفهان/تکمیلی: شرایط عادی است

صهیونیست‌ها به جان هم افتادند/ دنبال جنگ با ایران نیستیم!
فوری: شنیده شدن صدای انفجار شدید در اصفهان/تکمیلی: شرایط عادی است

برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر می‌دهند.هنوز علت این صداها مشخص نیست و پیگیری‌های خبرنگار فارس تا مشخص شدند دقیق این حادثه ادامه دارد.شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.شبکه خبر هم درخبری فوری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در اصفهان خبر داد.

برخی‌ منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران هستند، اما هنوز هیچ گزارش رسمی در این باره منتشر نشده است.مقامات سیاسی و نظامی اسراییلی نیز تا این لحظه در این باره سخنی نگفته‌اند.

شبکه‌های خبری آمریکا برنامه های معمول خود را متوقف کرده‌اند و در حال گزارش درباره انفجارها در نزدیکی اصفهان هستند.

تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت ملی کذب است

به گزارش خبرنگار تسنیم، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

برخی منابع مدعی شده بودند که شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پی اخبار و شایعاتی که از اصفهان به  گوش می‌رسد جلسه اضطراری تشکیل داده است.

به گزارش تسنیم، صبح امروزبرخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر دادند.

برخی‌ منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران بودند اما گزارش‌های بعدی حمله از خارج از کشور را تکذیب می‌کند.

برخی منابع آگاه به تسنیم گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد.

این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی اشیاء مشکوک بوده است.

همچنین منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان نیز در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز


شرکت فرودگاهی‌های کشور اعلام کرد: پروازهای تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب به حالت تعلیق درآمدند.
پروازهای این فرودگاه‌ها تا بدین لحظه لغو نشده؛ مسافران پیش‌از عزیمت اطلاعات پرواز را چک کنند.

تکمیلی: پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) و مهرآباد از سرگرفته شد


طبق اطلاع خبرنگار ایرنا؛ هم اکنون پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ صبح در فرودگاه امام در حال صدور کارت پرواز می‌باشد.
همچنین پرواز رم-تهران شرکت هواپیمایی هما که به خاطر بسته بودن فرودگاه امام، مهرآباد و اصفهان در حال دایورت به فرودگاه آنکارا بود دوباره به فرودگاه امام برگشت و تا چند دقیقه دیگر به زمین خواهد نشست.
طبق اعلام شرکت فرودگاه‌های کشور مسافران قبل عزیمت به فرودگاه جهت اطلاع از پروازهای خود با اطلاعات فرودگاه یا شرکت‌های هواپیمایی تماس حاصل نمایند.

وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد


یک منبع وزارت کشور عراق به وبگاه شفق نیوز گفت که هیچ انفجاری در هیچ یک مناطق این کشور ثبت نشده است.
او بدون ارائه جزئیاتی گفت: اما رادارهای نظامی عراق عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان کشور را رصد کرده‌اند.

سخنگوی سازمان فضایی کشور: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است

المیادین: ۵ هدف از سوی پدافند هوایی اصفهان رهگیری شده است


️المیادین به نقل ازخبرنگارش در تهران : اطلاعاتی مبنی بر رهگیری ۵ هدف از سوی پدافند هوایی در آسمان اصفهان منتشر شده است.
️منابع غیر رسمی می گویند که اهدافی که با آنها برخورد شد پهپادهای کوچک بودند نه موشک.

پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح لغو شد

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه به مهر گفت:براساس نوتام «۱۳۳۰» تمام پروازهای مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (۳۱ فرودین) لغو شد.

منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است
در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای بنام وادی رحمت، طبق پیگیری‌های خبرنگار ایرنا مشخص شد، پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.


به گزارش ایرنا هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل بسر می‌برد.

منابع موثق: تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است


گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است./ صداوسیما

امیر سرتیپ دوم "میهن‌دوست": هیچ‌گونه خسارت و حادثه‌ای در اصفهان نداشتیم

ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان: شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

صهیونیست‌ها به جان هم افتادند/ دنبال جنگ با ایران نیستیم!


بامداد امروز هدف قرار گرفتن سه ریزپرنده در اصفهان که یک حادثه در مقیاس بسیار کوچک محسوب می شود، به طور گسترده از سوی رسانه های صهیونیستی پوشش داده شد.
برخی از این رسانه ها این رخداد که طی آن چند ریز پرنده به آسمان پرانده شده بود را به عنوان «حمله اسرائیل علیه ایران» توصیف کردند! موضوعی که حتی از سوی مقامات صهیونیست نیز مورد تمسخر گرفت.
ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در واکنش به انتشار این اخبار، ضمن تایید تلویحی اقدام مذکور از سوی اسرائیل، آن را ضعیف و مسخره توصیف کرد.
در پی این رخداد یک منبع نزدیک به نتانیاهو گفت که تل‌آویو به دنبال جنگ با ایران نیست! شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نزدیک به نتانیاهو اعلام کرد که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.
منبع مذکور همچنین مدعی شد که ما ثابت کردیم قادر به نفوذ به ایران هستیم. این منبع بیان کرد که ما اکنون ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم!

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۵
کد خبر: 54523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha