حق ماموریت ۵۲ میلیونی برای ۲روز مراسم اربعین!/مدیرعامل امداد خودرو  سایپا برکنارشد+سند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر لزوم برخورد دقیق‌تر واحدهای نظارت بر مدیران شرکت‌های تابعه و نیز رعایت صرفه و صلاح گروه در فرآیندهای اداری، مدیرعامل امدادخودروسایپا را از سمت خود برکنار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ پس از بررسی‌های صورت گرفته پیرامون پرداخت حق ماموریت مدیرعامل امدادخودرو سایپا، مدیرعامل این گروه خودروسازی به مدیرعامل سایپا یدک دستور داد، موضوع را بررسی و مبلغ مذکور به حساب شرکت امداد خودرو سایپا بازگردانده شود.

علاوه بر این سیدجواد سلیمانی، محمد گودرزی مدیرعامل امدادخودرو سایپا را نیز از سمت خود برکنار کرد.

گفتنی است در روزهای اخیر موضوع دریافت مبلغ ۵۲ میلیون تومان از سوی مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا به‌عنوان حق مأموریت در فضای مجازی منتشر شد که مدیرعامل سایپا دستور بررسی فوری این موضوع را صادر کرد.

این حق ماموریت به دلیل سفر کاری به عراق و اجرای طرح ویژه خدمات امدادی به زائران عتبات عالیات بوده است.

لازم به ذکر است که مدیرعامل امدادخودروسایپا پیش از برکناری، کل مبلغ مذکور را به حساب این شرکت بازگردانده است.

تصویر بالا مربوط به چک دریافتی ۵۸ میلیون تومانی آقای گودرزی مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا  جهت حق ماموریت ایشان به کربلای معلی برای انجام مراسم اربعین است که ایشان برای خود قبول زحمت کرده و برای خودش صادر فرموده ، این به اصطلاح ماموریت در ١٤٠٠/٠٦/٣١ به صورت هوایی آغاز شده و در مورخ ١٤٠٠/٠٧/٠٢جمعه صبح یعنی کمتر از ٤٨ ساعت پایان یافته است در صورتی که حق ماموریت پرداختی بابت پنج روز میباشد.

۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
کد خبر: 22297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha