محمدعلی گرایی سومین مدال برنز جهانی خود را کسب کرد + ویدیوی کامل کشتی

محمد علی گرایی به مدال برنز وزن ۷۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدارهای رده بندی و فینال ۴ وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اسلو نروژ درحال برگزاری است که محمد علی گرایی در دیدار رده بندی وزن ۷۷ کیلوگرم مقابل تاماس لوای از مجارستان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید تا سومین مدال برنز جهان خود را کسب کند. گرایی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ نیز به مدال برنز جهان رسیده بود.

گرایی برای رسیدن به دیدار رده بندی در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان را نیز با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، گرایی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مقابل تمرلان شادوکایف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی دست یافت و به دیدار رده بندی رفت.

گفتنی است در پایان دیدارهای مقدماتی ۳ وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند که برای کسب مدال طلا فردا شب مقابل حریفان خود به میدان خواهند رفت.

برنامه کامل مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، نروژ ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

‌رده‌بندی تیمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱

وب‌سایت رسمی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان نروژ ۲۰۲۱ (زبانه Greco-Roman)

۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
کد خبر: 20759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha